هر علامت داور در بازی فوتبال به چه معناست؟
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

یک مقام رسمی (راست) ناونز را می بیند وایت وایت (شماره 26) در مقابل طالسا موفق به گلزنی می شود. پرچم پنالتی زرد رنگ و کیسه لوبیا نارنجی روی کمربند او قابل مشاهده است.
مقامات فوتبال آمریکایی عموماً از تجهیزات زیر استفاده می کنند:

سوت
استفاده می شود تا به بازیکنان یادآوری کند که توپ مرده است. یعنی اینکه نمایش به پایان رسیده یا هرگز آغاز نشده است.
نشانگر یا پرچم مجازات
پرچمی به رنگ زرد روشن که در زمین به طرف خط یا خطا پرتاب می شود. مقامات کانادایی از پرچم نارنجی رنگ استفاده می کنند. برای خطاهایی که نقطه مهم نیست ، مانند خطاهایی که در یک ضربه محکم و ناگهانی یا هنگام یک توپ مرده رخ می دهد ، پرچم به طور معمول به صورت عمودی پرتاب می شود. پرچم با وزنه ای مانند ماسه یا لوبیا (یا گاهی اوقات با بلبرینگ بسته می شود) ، هرچند از زمانی که یک حادثه در بازی NFL نشان داد که این می تواند بازیکنان را مجروح کند ، از این امر جلوگیری می کند ، بنابراین می توان آن را با کمی فاصله و دقت پرتاب کرد. و اطمینان حاصل شود که در جای خود باقی می ماند و توسط باد حرکت نمی کند. در صورت وقوع خطاهای متعدد در یک بازی ، مقامات معمولاً پرچم دوم را حمل می کنند. مقاماتی که با مشاهده خطاهای متعدد روی نمایش پرچمشان تمام می شود ، ممکن است به جای آن کلاه یا کیسه لوبیا را کنار بگذارند.

کیسه لوبیا
برای علامت گذاری نقاط مختلف که خطا نیستند ، اما ممکن است نقاط احتمالی اجرای مجازات یا لمس غیرقانونی ضربه ضربه ای باشند ، استفاده می شود. به عنوان مثال ، از کیسه لوبیا برای علامت گذاری نقطه فومبل یا نقطه ای که بازیکن در آن ضربه می زند استفاده می شود. بسته به لیگ رسمی ، کنفرانس کالج ، سطح بازی یا شرایط آب و هوایی ، این رنگ معمولاً سفید ، آبی ، سیاه یا نارنجی است. بر خلاف پرچم های مجازات ، کیسه های لوبیا ممکن است به نقطه ای موازی با نزدیکترین خط حیاط ، نه لزوماً به نقطه واقعی پرتاب شوند. 





:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: